גפני תוקף את סמוטריץ': "לא עמדת לצדנו, להפך דאגת רק לסקטור שלך"

    איתי גדסי No Comments on גפני תוקף את סמוטריץ': "לא עמדת לצדנו, להפך דאגת רק לסקטור שלך"

    המאבק על קולות החרדים: יו"ר יהדות התורה מעלה הילוך בעימות החזיתי מול יו"ר הציונות הדתית ומפנה אליו מספר שאלות קשות על תפקודו לכאורה שלא לטובת החרדים. גפני קורא לסמוטריץ' לקחת קולות מימינה והליכוד ולא ללכת למגזר החרדי

    צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שעות ספורות לפתיחת הקלפיות, והמאבק על הקול החרדי בשיאו, יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני מגיב הערב (שני) בתגובה לבצלאל סמוטריץ' על דאגתו לציבור החרדי. המפלגה מובילה קמפיין בימים האחרונים שקורא לציבור להצביע בכדי שהציונות הדתית תוכל לעבור את אחוז החסימה.

    גפני מאשים את סמוטריץ' כי כלל לא היה לצד החרדים, "לא עמדת לצדנו. להפך, דאגת רק לסקטור שלך והפקרת אותנו ואת הילדים שלנו עד כדי כך שנאלצתי לפעול בוועדת הכספים כדי לקבל את המגיע לנו".

    בכדי להראות את אי השוויון מצד סמוטריץ' כטענת גפני, יו"ר יהדות התורה מפנה אליו שאלה, "אולי תגיד לציבור בכמה מתוקצב תלמיד ישיבה חרדי ובכמה הוא מתוקצב אם הוא בציונות הדתית".

    גפני ממשיך ושואל את סמוטריץ', "אם אתה לא פונה לציבור החרדי, מה מפריע לך מה שאומרים עליך אצלנו?, האם פגישותיך עם מנהיגי ציבור חרדי נעשו רק כדי לעלות ביראת שמיים?" תהה יו"ר יהדות התורה.

    לסיום אומר גפני לסמוטריץ' אין לך מה לחפש במגזר החרדי, "אם אתה חושב שאיננו יודעים מה שאתה עושה ומנגן על אחוז החסימה שלך שהלכת למהלך הזה בחוסר אחריות מוחלט ואתה מצפה שאנחנו נציל אותך?".

    גפני קורא לסמוטריץ', "קח קולות מחבריך בימינה ומהליכוד, אנחנו לא סומכים עליך. בשעת מבחן תפקיר אותנו לגורלנו כפי שנהגתם בממשלת לפיד שהיה שר האוצר" אמר גפני.



    0 תגובות